2009. január 18., vasárnap

Ki minek látja



Érdekes dolog ez a írás,néha csak úgy jönnek a gondolatok,máskor meg semmi.Kicsit pihentem és elhesegettem a negatív gondolatokat.Nem szabad hogy felülemelkedjen a rossz,(itt most nem a gonoszra vagy valami bibliai dologra gondolok,egyszerűen csak arra ami rossz.) mert az is meghozza a "gyümölcsét" ahogy azt megtapasztaltam az elmúlt hetekben.Itt arra gondolok hogy hiába töltöd meg magad jó gondolatokkal ha a rossz gondolatok mélyebbre fészkelték magukat az agyadban,és a pozitív eredmény is valahogy egy rossz által kel életre.Ez történt meg velem is,mert megtörtént a jó,de egy sor rosszon keresztül.Utólag belegondolva ,ki lehetett volna hagyni a rossz részeket ha teljesen ki tudom üríteni magamból a rossz gondolatokat,és akkor egyből csak a jó végeredmény jön létre.Lehet hogy kicsit zavaros amit leírtam,de aki átélt már hasonlót pontosan tudni fogja mire gondolok.(ezt a kis képet én rajzoltam,és gondoltam jól kifejezi a bejegyzés címét)

2 megjegyzés:

Csillag blog (KVM) írta...

Így van. Sőt, talán az ember elvileg sokszor tudja a gondolataiban, hogy mit kéne tennie, de az érzelmek (pl. félelem) gátolják, hogy a "pozitív" gondolatok teremtsenek.
Gondolat - érzelem - látható sík. Az érzelmek közelebb vannak a látható síkhoz, és ezért sokszor ők nyernek a "jó" gondolatokkal szemben.
Gyakorolnunk kell, ez van...:-D

moolash írta...

Jó kis blog. Üdv., henry/faces :)